If I'm wise, I should walk away.

Idag drog jag och Nathalie igång vår lilla tävling, och jag måste säga att jag har fått en kick-ass start. Jobbade som fan på gymmet och blev grymt peppad av biffiga Hans och Jörgen som stod bredvid mig och trampade för fullt. Nu ska jag bara ägna resten av dagen till att plugga, först och främst det som ska vara färdigt till imorgon. Sen ska jag verkligen försöka att komma i säng i tid.. halv ett fungerar bara inte, speciellt inte när man är så skoltrött som jag är.

Införskaffade den här älsklingen idag:



Doftar helt underbart. ^_^ Är så glad att Clean äntligen kommit till Sverige.

I am colorblind
Coffee black and egg white


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0