I think, therefore I exist.

Idag har solen lyst precis lika fint som den gjorde igår. Jag känner på mig att den kommer att göra det ett par dagar till, förhoppningsvis har vi hamnat i en riktigt bra väderperiod. Hade dock inte förvånat mig om det började snöa nästa vecka, haha.

Igår tog jag en runda på stan med Nathalie och införskaffade mig bland annat en kjol, en jacka, en tröja och en ny mineralfoundation. Imorse kände jag mig så fruktansvärt rastlös så jag bestämde mig för att åka ner en runda till, fick dock bara med mig solbrunstabletter den här gången.

Josefine har börjat jobba på Bogarts nere i stan, så jag tog en sväng förbi henne och fick faktiskt låna med mig en film hem gratis. =D Jag tycker att hon kan behålla det där jobbet ett tag, haha. Så ikväll blir det mys framför TVn med Sex and the City The Movie (nej, jag har inte sett den ännu och ja, jag är sen) och lite chips och godis.

Jag känner doften av wokade grönsaker med lax smyga sig upp från köket, mummmmms. Nu blir det snart middag!

On and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0