Godmorgon.

Igår kom två av mammas vänninor hit från Ryssland. En av dom är frisör och hon ska slinga mitt hår, vilket är jävligt nice. Dom åkte precis iväg till stan vilket innebär att det är fritt fram i köket och kylskåpet - det är nästan överfyllt med mat nu, haha. Jag kommer förmodligen gå ner i källaren också och nosa på den rökta laxen som blev över igår, mums.

Idag har jag verkligen ingenting planerat, det enda jag tänker göra är förmodligen att glitcha. Det går frammåt! Jag har äntligen lyckats få in rätt riktning, nu ska jag bara göra en jump attack med rätt timing för att komma över till andra sidan. Imorgon kommer Louise och då ska vi titta på Alice i Underlandet (nej, jag har faktiskt aldrig sett den), äta vegetariska nuggets och glitcha lite. Louise har aldrig glitchat och hon verkar väldigt pepp, jag tar tillfället i akt till att glänsa lite, haha!

Nu ska jag som sagt ner och rensa i köket, hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Jebus

Fan va nice att du börjat blogga mer! Och jag gillar dom nya kategorierna! :D

2009-04-05 @ 16:29:49
URL: http://jebus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0