Holidays

regret is my face
and i do nothing


and i am probably the only one who is not jumping up and down
in hysterical laughter about the holidays.

jag börjar sakna 2000-talet på riktigt nu.
nu sitter jag utan tv, utan internet, utan mobil.
förvisso är lite självförvållat, men det är ändå synd om mig.
jag känner mig som en handikappad medeltidsmänniska.

ikväll ska jag fira josse, och jag lovar att hon kommer att
älska min present! happy birthday barndomskompis. :*

lovets fokus: projektarbete, matteprov, atonement,
people, shopping och mig själv i min ensamhet.

nu ska jag åka till sarah och låna en cocktailklänning till ikväll.
on and on and on and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0