Y.E.S

image52Jag såg snyggaste bruden ever på tåget idag. Det där är förmodligen en av mina mest missbrukade meningar, but still. Hon hade rosa metalleggings, en fet svart väska som skulle föreställa en stereo med detaljerna i färgglatt neon, och så sådär snyggt långt hår med massa slingor i rosa/lila/blåa nyanser. Vilken tur att jag missade det första tåget.

Jag och Sarah har en deal imorgon.
Jag var väldigt framfusig när jag lovade det där,
tänkte att "Äh, det kan väl inte vara så svårt."
Men jag börjar inse att jag aldrig kommer våga.
Mycket snack, ingen verkstad. Det brukar sluta
så med våra deals, haha. Hoppas hon håller med.

Fuck tomorrow, eat today!




Kommentarer
Postat av: Sarisha

Hahaha du, du ska visst våga : ) . du klarar det babe, haha ;D

2008-02-13 @ 21:08:31
Postat av: Sara

SÅ DU KAN INTE DET FÖRRÄN JAG FIXAT SNYGG DESIGN ;o dessutom suger jag på sånt så det lär inte bli någon.

2008-02-13 @ 22:14:43
Postat av: BIRDGERHL(Rebecka)

Metalleggings? Om du menar sådana som finns i guld och silver så finns det rosa på Lindex barnavdelning. Om de finns kvar. ^^

2008-02-13 @ 22:18:39
URL: http://www.rybel.nu
Postat av: Sara

Yes do that :D

2008-02-14 @ 11:29:00
Postat av: Linda

Snybb biiiild!

2008-02-14 @ 16:47:52
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0