Welcome to the lower bird.

Det är ju fullkomligt hopplöst att jag...

... har blivit en jävla skolnörd.
... pratade med rektor Ingrid idag och bad om att få läsa ännu två individuella val, Naturkunskap B och Matte C.
... är sådär löjligt småförälskad och allmänt helgullig.
... har en mamma som plötsligt kommit på att datorer existerar och går att sitta framför i timmar. That's right, jag är inte ensam om den längre.
... får komlimanger då jag har min skabbdag (idag. mjukisbyxor, inget löshår, less makeup) Lovely. Hur tänker dom då?
... börjar tröttna på internet.
... knappt ser fram emot lovet.



image51
Idag tog jag hem Jürgen för en runda i tvättmaskinen. Efter att alla äckel i skolan utan behörighet har taffsat på honom luktar han ganska illa, vilket jag inte klarar av. Men imorgon är han ren och fin, och efter det införs en regel om att man måste tvätta händerna noga innan man tar i honom. Om man ens får ta i honom alls.

Köp den där chokladduschen till mig så blir jag glad.

:*


Kommentarer
Postat av: Shazan

Ehm, Ingrid? Du är alltid snygg. Du skulle kunna gå omkring osminkad klädd i en soppåse och folk skulle fortfarande vända sig om efter dig för att du är så snygg. :)

Och vem är Jürgen?

2008-02-12 @ 22:20:35
Postat av: Linda

haha vilket härligt inlägg! och ja, vem är egentligen Jürgen?

2008-02-13 @ 02:28:54
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Muffin

Hahaha Mia då, då har så fel så fel. Du skulle bara veta. ;)

AHAHAHA. Jurgen är ett gosedjur vi har i skolan. XD

2008-02-13 @ 13:47:57
Postat av: Linda

Det första jag tänkte när jag såg dig förra året 26 jan var att du var sötare i verkligheten och så jäklarns BALL. Och du verkar ju bara bli hetare nu när du växer upp. Sååå shut up! :) Jürgen verkar också ganska ball. Puss

2008-02-13 @ 13:58:44
URL: http://songbridie.blogg.se
Postat av: Muffin

Nämen aw, tack så mycket. DU är ball! :*
Och Jurgen lär hamna på bloggen inom en snar framtid.

2008-02-13 @ 17:32:40
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0