Underskattat.

Okej. Jag har ont som fan i halsen, det är mulet ute och jag har ganska så tråkigt. Plus att jag inte har någon hårfärg till mitt löshår, och pengarna är slut. Dessutom sträckte jag nacken imorse, så nu kan jag knappt vrida på huvudet och känner mig allmänt handikappad. Förutom det mår jag hur bra som helst, bra humör är underskattat.

Hahaha, Sarah ringde mig nyss och det var väldigt.. random.

Muffin - Hallå!
Sarah - Heeej. Vad gör du då?
Muffin - Sitter och kollar lite bloggar bara.. fast ja, inget vettigt. Dudå?
Sarah - Nej, inte jag heller..
Muffin - Nä okej, haha.
Sarah - Ja..
Muffin - Men jo..
Sarah - Jadå..
Muffin - ...
Sarah - Hehe..
Muffin - XDXDXDXD
Sarah - Hahahhahahaha.
Muffin - Ville du något speciellt? XDXDXD
Sarah - Nej, förlåt =D=D=D

Jag älskar underskattade telefonsamtal utan mening.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0