Tredje gången gilt.

Jag brukar inte spamma och plåga allmänheten med tre blogginlägg på en dag, så ni måste förlåta mig. Eller så sitter ni helt enkelt och är totalt bortskämda för tillfället, ellerhur ellerhur. Tänkte det.

Fan vad grinig jag är just nu, riktigt PMS-ig. Stackars min familj. Jag frågade pappa "har vi glass hemma?" och blev djävulskt förbannad när han på något märkligt vis inte fattade att jag egentligen ville att han ska gå och köpa glass till mig. Samma sak gäller mamma, som fick stå ut med en hel del tjaffs för att jag inte ville lämna datan och se henne sitta framför den på sin feta rumpa.

Så jag gick helt enkelt ner och läste lite matte och tänkte att det måste väl gå bra, tills jag kommer till en andragradsekvation med negativa tal som jag inte fattar ett skit av och slänger miniräknaren i golvet. Dessutom fick jag ingen glass, så nu sitter jag här med ett glas socker med fil i, typ. Stackars stackars mig.

Alltså, är denna otacksamma period av dåligt humör en giltig ursäkt till att vara otrevlig? Jag menar, folk som råkar ut för det och inte känner till läget kan ju bli hur dödsförolämpade/förbannade osv som helst. Och slänger man då in något i stil med "Fuck off, jag har PMS okej?!" så gör det bara saken värre. Även om det är okej eller inte så är det faktiskt skönt att skylla på hormoner ibland. Typ, du är inte ett problematiskt överkänsligt as egentligen, it's alright.

Nu ska jag spela lite Heroes och försöka få mig själv på bättre humör. Laters!

Kommentarer
Postat av: Linda

MSN nu?

2008-02-10 @ 22:11:07
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0