Söndagsmeningslösheter.

image47
Titta vad jag hittade, en muffinparfym! Blueberry Muffin heter den, från eleven.se. En beställning är att överväga.

Jag har verkligen inte gjort något vettigt idag, och nu mot sjuslaget börjar jag inse att jag skulle plugga. Juste fan. Svenskaprov på onsdag om antikens drama, hur tråkigt som helst. Dessutom hatar jag när historia och svenska smälter ihop, för jag hatar historia, automatiskt får jag dåligt betyg även i svenska. Skitbra.

En sak som irriterar mig är när vuxna människor får choklad i present/julklapp eller liknande, och sedan lägger undan chokladen och "sparar" det? Det ligger ett oöppnat paket Aladdin i köksskåpet och bara jävlas med mig för ungefär femte månaden i rad nu. Varför i helvete kan ni inte bara äta upp chokladhelvetet, det är ju det som är meningen? Och bjuda på mig förstås.

Nu ska jag försöka se om jag kan göra något vettigt. Err.

Kommentarer
Postat av: Linda

gör nåt vettigt, ge mig en lika het design ;)

2008-02-10 @ 19:33:00
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0