Måndag.

Ny start, ny vecka. Jag hade en grymt obehaglig dröm inatt. Jag drömde att jag plötsligt blev minst 85 år gammal. Det kändes konstigt i kroppen, gjorde ont överallt och jag visste att jag skulle dö närsomhelst. Det låter kanske inte så hemskt, men fy och usch vad creepy det var. Som att  jag hade hoppat över hela mitt liv och spolat fram till pensisstadiet på tre röda. Belöningen är ju dock den lättnad man känner när man vaknar upp, haha. I'm young, I'm still young!

Veckans vardagslyx:

- Att tända ljus i köket och laga en fin middag när man kommer hem.
- Avse en halvtimme för att bara sitta framför pianot och klinka fritt.
- Springa upp på McDonkan och köpa två cheeseburgare efter skolan.
- Top Model säsong 9 drar igång på onsdag!
- Att det snart är lov.

Veckans fuck it:

- Svenskaprov, med influenser av historia. Alltså som bäddat för katastrof.
- Att mitt studiebidrag är minimalt, och jag vill köpa mer hår.
- Att jag är så jävla trött på alla tröga aphjärnor i min klass, eh.
 
                                                 
                                       image50

                                                           ON AND ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0