Blubb

Jag borde egentligen sova, fast jag är ganska säker på att jag bara kommer att ligga och dra mig. Det är alltid så på söndagar, så kommer jag vilja gå upp och sätta mig vid datorn igen men det är ingen bra idé eftersom att den tar sådär 10 minuter att starta. Så nu sitter jag och tittar igenom min gamla blogg, det är ganska underhållande. Fast ni får inte adressen.

Jag och Klara har världens bästa plan.
Vi kommer att bli rika och ha roligt samtidigt, ultimat.

image69Oh the wax.

It's dripping. I like it between my--

Fingers! I figured.. oh well, Goodnight.

:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så yrt inlägg xD :D

2008-02-25 @ 12:31:08
Postat av: Muffin

Jag är yr, you should know. För jag antar att du är Miss Frankie, din lille lama.

2008-02-25 @ 16:46:33
Postat av: Sara

Ja du har så rätt :D

2008-02-26 @ 00:19:12
Postat av: sophie

hihi, du tog sista meningen ur min favorit
film! Rent

2008-02-27 @ 13:37:00
URL: http://schyssta.blogg.se
Postat av: sophie

Jag älskar den filmen! angel är min favorit skådesepelare. Hatar aids -.-
(hur svarade du i min blogg? har alltit undrat om det går^^)

2008-02-27 @ 13:46:46
URL: http://schyssta.blogg.se
Postat av: Anonym

jaha ^^ trodde du kunde typ klicka någonstanns så att kommentaren kom direkt till min blogg. ^^
ahhahaha, där ser du så okunnig jag är. ^^^

2008-02-27 @ 18:13:57
URL: http://schyssta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0