Bilddagboken hates me.

Varenda gång jag lägger upp nya bilder på bilddagboken så försvinner minst 2 bevakare, den här gången 4 till och med. Vilket alltså betyder att jag bara blir tråkigare och tråkigare och fulare och fulare? Haha, nåja.

Imorgon är det skola igen och jag sitter och ler i smyg över tanken, pinsamt. Fast vi går ju iofs bara tre veckor, sen är det två veckors påsklov. Vafan. Jag gillar att vara i skolan. Det ventilerar mina tankar då för mycket fritid bara gör mig till ett psykfall.

image66Igår var bra.
Nästan för bra.
Heartbreak Hotel är bästa filmen ever.
"Vad sa du? Du kallade mig fittjävel!"
"Det gjorde jag väl inte alls!"
"Men om du inte sa fittjävel, vad sa du då?"
"Ehh.. där kan han ligga, den jäkeln!"
Osv.



Kommentarer
Postat av: pim

sexeh >;)

2008-02-24 @ 22:08:27
Postat av: Muffin

DU KAN VA

2008-02-24 @ 22:16:08
Postat av: Anonym

du är snyggast någonsin. antalet bevakare du har kommer aldrig definiera på vilken nivå ditt utseende ligger på. anledningen varför du tappar bevakare kan vara för att du lägger ut färre egobilder eller för att du bara inte reklamiserar dig lika mycket som tidigare. ingenting annat. /P

2008-02-27 @ 23:46:30
URL: http://p-120.blogspot.com
Postat av: emma

älska heartbreak hotel! Här typ sett den 20 gånger nu och fortfarande lika bra :p

2008-02-29 @ 11:19:45
URL: http://korstanj.blogg.se
Postat av: Muffin

p-120: du är så fin, tack så hemskt mycket. fick mig faktiskt på mycket bättre humör. :*

2008-03-02 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0