Hej stress.

Alltså, jag hade bokat tid hos tandläkaren den 15:e, när jag senare fick reda på att vi ska ha en konsert i kyrkan den dagen. Så jag ringde duktigt tillbaka och sa att det inte går, och bytade till den 30:e. Precis när jag lagt på luren inser jag att vi har premiär på vår Povel Ramel och Hasse & Tage show då, och kommer förmodligen att repa hela dagen. Fint, vafan ska jag göra nu? Inte en chans att jag ringer tillbaka en gång till, det blir ju bara pinsamt.

Jag ska spela och sjunga på musikcafét på onsdag, men jag är typ inte alls förberedd.
"Men det klarar du Ingrid, hem och öva bara!" Öh, ja. Absolut.
Musikteoriprov på onsdag, massa plugg inför nationella proven och skit och mög.
Och så är Kalle tjurig och har sagt att jag inte får festa mer. Jag hoppas att han chillar, herregud.

Du kommer aldrig, aldrig, ALDRIG att kunna sära på oss, deal with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0