Skoltrött.

image32Jullovet närmar sig, och tur är väl det. Nationella prov, försenade inlämningar, diverse projekt och shower tar ut sin rätt, nu pallar jag faktiskt inte mer. Jag har fortfarande en hel del kvar att göra men ambitionsnivån ligger på ungefär  -11. Skitsamma? Jag vet redan vilka betyg jag kommer få och dom är jag mer än nöjd med.

Lussevecka
, du är väldigt välkommen. Jag föredrar faktiskt denna högtid före själva julafton. Lussevakan blir eventuellt något småmys hemma hos någon i Lund, lovely. Glögg, ljus, julepynt och en skvätt alkohol.

Nej. Du är inte mer på än en desperat grotesk 30-års snubbe, har du inte lärt dig det?
Nej. Du är inte hångelsjuk ena dan för att nästa spela på total ignorrans.  
Nej. Du ger dig inte på och leker med personer du vet har tyckt om dig innan.
Nej. Jag vet egentligen inte om jag har rätt.
Men jo, du kan faktiskt dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0