Skolstart.



Good stuff:

- JAG SLIPPER BALETT! Det allra viktigaste.

- Mitt schema är allmänt softare och utfyllt mer som jag vill ha det.

- Vi är lediga varje fredag.

- Vi har nya ettor att se ner på och sådär.

- Vi kommer att äta på olika ställen i veckan, första året åt vi bara på ett ställe som inte var speciellt gott.

- Kalle har blivit softare och Carro har flyttat till Lund = slagga i Lund oftade = umgås mer med Carro, Mulon osv = sova längre på morgonen innan skolan.

- Vi har fått fem nya killar i musikalklassen (ettan) som verkar fett roliga, och jag är nästan bombsäker på att iaf en av dom är gay. ^_____^

Bad stuff:

- Jag hamnade typ i den sämsta ensemblegruppen, alltså folk som jag antingen inte umgås med eller inte tycker om över huvudtaget.

- Sanne är allmänt jobbig. "Åååh, ditt hår lyser! Så fiiint!" fick jag höra ungefär 7 gånger idag.

- Skolans sjuksköterska är endast där på fredagar. Kanske inte jätteviktigt, men ändå jävligt korkat.

- Schemat för vissa. Eftersom att Carro gått om ettan hade hon nära 700 poäng att välja individuella kurser för. Självklart utnyttjade hon detta och valde så många kurser hon kunde, flyttade ner till Lund för att lättare kunna klara av de långa dagarna. Så får hon ett schema med tio lektioner i veckan! Och av de kurser hon valt fick hon EN. Jag är fan arg för hennes skull, haha.

- Allting har blivit mycket strängare med material och kläder man ska ha med sig till lektionen och sådär. Inte praktiskt för mig som är hyffsat slarvig när det kommer till sånt.

- Att börja gå upp tidigt om morgnarna igen.

- Jag har typ ingen sovmorgon.

________________________________________________

Igår åkte jag till Carro i Lund för att sova där. Vi tog en långpromenad, satt på Donkan ett tag och utforskade Lund. Väldigt mysigt. Jag har kommit fram till att Lund är inte så dumt egentligen. Eller, jo. Men inte mycket. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0