Sensommar mys.

Jag lade nyss märke till att soltimmarna sakta men säkert börjar bli färre. Klockan är tjugo i tio men det är redan kolvsvart ute. Jag tycker det är mestadels tråkigt, för en av de sakerna som jag älskar mest med sommaren är att det är ljust ute så länge. Och här sitter jag med mitt tända blockljus med vaniljdoft, proviva mango i glaset, marabou apelsinkrokant och lyssnar på bra musik i mörket. Och tycker faktiskt att det är ganska mysigt.

Satt och bläddrade lite på style.com bland alla höstkollektioner. Jag är egentligen inget större fan av höstkollektioner, dom brukar oftast vara tråkiga dystra och gå i mörka färger.

    

Zac Posen hade fina klänningar, speciellt den första.

   

Luellas kollektion var överlag awesome. Sjukt söta saker, mycket rosa och fina kontraster.
Dock var jag inte så mycket för skorna, se exempelvis den första bilden.

 

En av mina favoritdesigners Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs.
Blev faktiskt lite besviken, då båda kollektioner var ganska tråkiga.
Kul att A-linje klänningarna håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0