Malmöfestivalen.

Innan det bar av till inflyttningsfest/förfest hemma hos Carro i Lund tog jag och Louise en runda på stan. Hon hade någon konstig deal med sin pappa om att hon skulle få tillbaka alla pengar hon spenderade (800 spänn typ) så hon slängde slantarna generöst omrking sig. Kul att fylla år huh? Vi, eller rättare sagt jag fick den dumma idén att vi skulle köpa hårfärgsspray. Det stod röd, men den var snarare nån konstig rosarödbeigeorange, det går inte riktigt att förklara. Olyckligtvis tog sprayen slut när jag hade ett helt parti av håret kvar att täcka, men aja.

På tåget till Malmö blev vi uppraggade av två brudar på 20+ som skulle på någon jävla Pussycat Dolls fest. Dom kom tydligen från Göteborg men lät snarare som stockholmare. Efter att ha spenderat ungefär en halvtimme tillsammans med dom flydde jag och Louise fältet och "skulle bara ner och kissa". Eller ja, we did. Dock så diskret att de inte märkte något, skilled we are!

Jag, Louise, Klara, Guth och Robban promenerade vidare till Mölleplatsen, där bland annat Detektivbyrån och SMK skulle spela. Detektivbyrån missade jag tyvärr eftersom att jag fick lite smått problem med att hitta Lotta som jag skulle möta. Men äsch, skit i det. SMK som är det viktigaste, och fuck vad bra dom var! Haha, sug på Klara som hade gått med ett strul in mot stan och missade det. XD

The dark side of the festival

- Under SMK dansade vi så hårt att jag blev av med Kalles kamera. Jag har faktiskt ingen aning om jag tappade den eller om någon lyckades ta den ur min väska som jag hade nära liggandes på marken. Grejen är att han älskar den kameran och jag får absolut inte använda den, han visste såklart inte heller om att jag hade med den. Fuck.

- Jag spillde massa kebab och sås på hela min outfit ungefär.

- Jag pajjade mina nätstrumpbyxor big time.

- Mina älskade silverballerinor har gjort sitt, tån sticker ut och ena rosetten är bortriven.

- Jag har massa mygbett och sår lite här och där.

Annars helt jävla awesome kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0