hmm

Det bor en spindel vid min dator. Ena dagen ser jag den klättra runt lite på databordet, jag våga ju inte röra den. Nästa morgon har den spunnit ett nät som kletar sig fast från min lampa till min ena högtalare. Fan då.. jag ville vara lurifix så jag hämtade en sax och klippte av nätet. :o Spindlen blev kanske inte så glad, men han stannade iallafall. Nu har har gjort ett nytt nät precis vid dataskärmen, och sitter där och ser så lycklig ut. Han har tydligen bestämt sig för att bo här, så varför inte låta honom? :D

Kommentarer
Postat av: Helena

hahaha, jag tror detdär var det gulligaste blogg-inlägget jag läst. xD

2007-08-04 @ 20:12:16
URL: http://gummiankpastej.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0