Final.

Igår var sista festivaldagen i Malmö. Vi var tidigt ute och tog tåget 18.10 för att hinna se Joddla med Siv. Till vår besvikelse spelade dom inte vår favoritlåt, vafan?! Vi hade stått där i fucking en halvtimme för att få höra den, men nejdå. Så vi gick vidare till Mölleplatsen där allt folk var. Väldigt trevligt faktiskt, lyckades inte bli av med något eller sådär den här gången.

Mulon som jag skulle sova hos var som vanligt på ragghumör och lyckades få med sig en kille hem. Vi var tre som skulle dela på hennes säng, och fyfan, det gör jag inte om. Givetvis gick jag och lade mig i soffan tillslut, haha. På morgonen när vi blivit av med honom efter mycket om och men stack vi till Nova och tjänade godbitar. Och imorgon ska jag färga hår, ta nytt passkort och sådär. Och förbereda inför skolan. Skolan.. okejdå, jag erkänner. Det ska bli hyffsat kul. Men det kommer jag ångra att jag sa när första veckan gått, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0