Fan ta HD.

Imorse vaknade jag av att Kalle kikar in och gapar "Du är med i tidningen, har du sett?" klockan kvart i nio. Vafan, ja det vet jag om och det skiter jag i, låt mig sova. Bilden var ändå riktigt ful och reportern skrev inte med det viktigaste jag sa.

Sen åkte jag ner till stan för att ha pianolektion och sedan träffa Louise, lite senare kom också Carro. :*

Den här dagen har varit skitbra för att
1. Jag fick låna Carros kort med t+, som inte var stämplat på hennes bild. Yessssssss!
2. Vi stötte på Tina som var skyldig mig pengar som jag verkligen behöver nu. Yesssssssss!
3. Jag såg typ världens snyggaste brud (vågar inte skriva vem) som sedan blev uppmött av en annan skitsnygg brud. 
4. Jag tvättade mitt hår men det är fortfarande rött. ^^

Nu ska jag hämta en tröja för jag fryser, fan vad kallt det börjar bli. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0