tisdag

Jahaa och då var det tisdag! Och imorgon är det onsdag som är helt okej, eller halvokej. Måndag-tisdag-onsdag(halvt) = ta tag i ditt liv göra vettiga saker dagar. Sen på torsdag är det för sent, för då är det snart fredag. Hrrrm.. hälsosamt det där! Har precis promenerat ner och upp från stan och köpt produkter på Apoteket. Gick dit och fick en gratis hudanalys där jag fick veta att jag har blandhy PLUS att den är känslig, kan det bli bättre haha? Vilket innebär att jag inte kan använda starka produkter som dom mot blandhy oftast är, utan dom måste vara skonsamma samtidigt som dom ska kunna slåss mot minna arga finnar. Bra att det tog tjugo år innan jag fick rätt på det, men nu är korrekta produkter inhandlade så nu kan kanske min hud bli glad iallafall!

HAHA! Kolla igenom en mapp på min datorn som heter "Mobilbilder", hade glömt bort att jag hade den. Hade en period där jag fick dille på att fotta med min kassa mobil, vet ej varför. Boom!
Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0