g a m e r s e v e n i n g

Goddagens! Att dagens första inlägg kommer såhär sent på kvällen känns lite ångest.
Jag får alltid mera lust att skriva mer när jag precis skaffat en ny design, haha.

Jag kom hem från skolan vid halv fem idag ungefär och sen har jag och David lirat Heroes III fram tills ja.. nu ungefär. Härligt! Att kunna nörda med sin pojkvän är behagligt.

D A G E N S   T A N K E

Är ni känsliga med dofter? Ni vet det där fasansfulla ögonblicket när man precis drar upp dörren till en offentlig toalett och inte har en aning om hurvida det kommer att lukta hallon eller nykläckt chokladröra? Det är lite spännande på något konstigt sätt och samtidigt oerhört obehagligt. Eller känslan av att befinna sig i ett rum eller i ett område där det luktar väldigt illa, och så plötsligt får man för sig att man måste hålla andan, för ifall man andas med munnen så kommer ju "doftpartiklarna" in i munnen, och det är ju jätteäckligt.

Tänk så många filuriga och märkliga tankar man går igenom varje dag.

Nu är jag så trött efter allt lirande så jag däckar nog nu mina vänner. Godnatt!

Min snygga man är också med på turné ibland

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

du har rätt! det är fan inte värt det att framställa sig på det sättet.



hoppas du har haft en fin kväll nu bejb

2010-05-04 @ 02:42:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: * Em

Hej :) Tack för kommentaren i min blogg :) Hade du en bra måndag?

2010-05-04 @ 13:31:59
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0