07:1 sunday

Godkväll. Oj vad längesen jag skrev någonting, har inte orkat faktiskt.
Däremot har jag hunnit med både det ena och det andra.

# Varit sjuk och gått runt som en zombie
# Haft publikrep med Slå Mig Gul Och Blå
# Spelat Sugen På Kärlek i Eslöv
# Storstädat rummet
# Lirat en massa Heroes III
# Blandat drinkar med Piggelin hemma hos Sara
# Haft sena kvällar hela veckan i skolan

Vi spelade i Eslöv i lördags, och man kan väl säga att publiken sprudlade av tonårshormoner och ouppskattning. Att spela för 14-15 åriga konfirmander är definitivt en utmaning, och faktiskt inte så speciellt roligt alltid. Jag vet att man ska överseende och förståelse blablabla, men ibland känner jag bara för att strypa dom, en efter en, personligen. Så känner jag ganska ofta faktiskt. Jag har också varit 14, men jag kan banne mig inte minnas att jag betedde mig som en snorunge som inte kunde te sig när man väl skulle te sig. Nä! Så jag hoppas mer mer högskolor eller åtminstonde gymnasieskolor framöver. Det är bra med svåra publiker, men det är också viktigt att få lite respons också när man har jobbat så hårt med något.

Laters!


Kommentarer
Postat av: line

Hej !



Älskar din blogg :) den är verkligen jätte fin <3

Hur länge har du haft den ? :D

2010-03-09 @ 22:38:13
URL: http://liinedalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0