e n s a m h e t s å n g e s t

Finns det ens ett ord som heter så? Ensamhetsångest? Om inte så finns det nu, för det ordet använder jag väldigt ofta. Jag har i princip inte gjort något alls idag, bara varit hemma. Hela dagen, hela kvällen. Och nu helt plötsligt, såhär vid tolvsnåret, så sätter ensamhetsångesten in.

Borde inte den ha kommit lite tidigare? Jag ska ju snart gå och lägga mig, så vad spelar det för roll? Men så fort jag tänker tanken att gå och lägga mig så får jag ännu mer ångest.

Jag har iallafall skickat sms till typ fem olika personer. Oddsen att iallafall en svarar och räddar mig i min missär är väl ändå ganska så stor, eller?

Nu ska jag leva vidare. Laters.

Kommentarer
Postat av: STYLECAT

nu finns det ordet iallafall :D

2010-06-19 @ 15:47:32
URL: http://stylecat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0