3 jan

Hello people! Här kommer ett inlägg utan någon större del av entusiasm eller ambition,
mitt första inlägg år 2010 dock. Vem hade kunnat ana att det skulle bli såhär tråkigt?
Men jodå, min tankevärksamhet i ett nötskal just nu. Så är det ibland.

Hoppas att er nyårskväll var till belåtelse, det var min. Bilder togs till höger och vänster,
dom har dock min kära vän Alice på sin kamera just nu så det är bara att vänta tålmodigt.
Jag gav för övrigt inga nyårslöften, jag brukar lyckas ganska bra ändå.



Funderar på att städa upp lite idag. Blir alltid trevligare stämning när det är fint och snyggt,
man ska bara ha orken till det också. Jag behöver nog någon halvtimme till att samla mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0