26:1 i don't care what nobody says




Godkväll! Sitter och väntar på middag och sedan ska jag bege
mig till min sjuka pojkvän och ta hand om honom lite.

Stack till Peppe efter skolan igår, käkade pizza och annat skit och tittade på film.
Måste också nämna att Peppe var väldigt och oväntat gullig och snäll igår,
det praktiskt taget haglade komplimanger över mig, det ni!

"Alltså Ingrid.. du är snygg, du är vacker, du är söt och sexig. Du är rolig, du har en bra personlighet, du är begåvad. Du kan dansa, du kan sjunga, spela teater, skriva.. finns det något du inte kan?! Alltså vafan, du har allt. Du har verkligen allt. It's not fair!"

Tyckte att just det talet var väldigt gulligt, hahahah!
I mean.. of course, I'm too good for all of you. ;)

I love you man!

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0