24:1 godmorgon!

Jag sitter här med mysig mensvärk och dricker resten av min Blue Keld som jag fick av David igår. Vet inte riktigt om jag ska äta frukost, fastna på Spotify eller lira Heroes. Igår blev det lite spontan utgång för min del, trevligt var det! Kombinationen svart tajt tröja, svarta hotpants, mönstrade spetstights och converse med Amerikas flagga på blev det. Jag kände mig vartannat som en loffe, ibland som en total modekatastrof. Emellanåt som att jag var på en danslektion, och ibland kändes det så jävla nice att se jävligt random ut och kunna dansa hela kvällen lång i ett par sköna converse!

Laters!

Kommentarer
Postat av: Jebus

Haha, herregud.. X)

2010-01-24 @ 16:19:36
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0