21:1

Hej people! Längesen, I know. Men jag har faktiskt inte orkat. Det har varit mycket i skolan denna veckan, vi börjar äntligen få lite grepp om vårt manus nu! Jag är en person som är och gillar väldigt abstrakta saker, men till & med det här manuset har varit för mycket för mig. Jag fattade ingenting, men det börjar fixa sig nu faktiskt.

Det är sjukt svårt och krävande, det här med teater. Speciellt när det krävs minst en vecka för att ens förstå manuset. Den som säger att teater är enkelt har inte alla hästar i hagen, det kan jag säga.

Jag erkänner - jag har fördomar mot Lidl. Men jag köpte chips där idag för tio spänn, jättegoda. Nu känner jag mig smått skamsen och lovar härmed att försvara Lidl i alla lägen.

Laters!

Kommentarer
Postat av: Jebus

Haha, Lidl är ok. Netto däremot - det är awesome!

2010-01-21 @ 21:44:35
URL: http://jebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0