09:1

Är det normalt att öronen börjar ömma när man haft på sig sådana stora hörlurar ett bra tag? Eller är det att mina öron är stora eller vad?

Jag är för övrigt nådigt trött på min bloggdesign, jag vill ändra den nununu. Jag behöver bara inspiration osv.

Ikväll ska jag, Alice, hennes pojkvän Olof och Olga umgås hemma hos Olof. Dricka vin, spela tv-spel, titta på skräckfilm, kanske till och med bleka Olgas hår. Jag vet inte om det är något som jag verkligen vill vara med om, för jag vet vad som kommer att hända sen. Orange. Kan ni fatta? Orange, ja så är det. Hon vet vad både jag och Alice tycker, och Alice mamma. Men vad ska man göra med dagens ungdomar?

Laters!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

JAPP lösningen är alldeles på tok för stora öron xD eller inte vad vet jag.... ^^

2010-01-09 @ 18:46:14
URL: http://egoboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0