07:3

Godmorgon! Yeah, jag vaknade nyss, lite illa. Men igår vaknade jag vid två så det är en liten förbättring iallafall. Jag tycker egentligen inte om att sitta uppe för länge och sedan vakna såhär sent, man missar ju hela dagen. Det kommer ju att bli mörkt om sisådär två tre timmar. Förstår inte varför jag gör det, haha. Blir väl så när man bara inte kan somna.

Idag ska jag träffa Alice och Olga, om allting blir som det var sagt. Jag hoppas också på att jag ska orka städa lite, men det är bäst att inte lova någonting. Nu känns det ganska bra ändå, skrivbordet där datorn finns är städat. Kriget ligger bakom mig, och fördelen med det är att jag inte kan se det när jag sitter här. 

Laters! 


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra torsdag nu bejb ;)

2010-01-07 @ 14:17:07
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0