11:1 sunday

Jag har lite ont i halsen, det svider och känns som att jag har kräkts. Men det vet jag att jag inte har. Det var nog för att jag råkade sätta mat i halsen och sedan hosta som en galning, så nu gör det ont. Plus att jag har näsblod, men annars är det kanon!

Imorgon drar vi iväg på en liten turné. Vi ska upp till Hölö som ligger utanför Stockholm och sedan till Södertälje. Kommer hem på onsdag igen, så det blir ju en liten turné iallafall.

Har lite bilder från igår som jag tog med mobilkameran, haha. Ganska sucky men det går.

Provade kameran innan jag gick till David

Aw :*

Sen kom Frida och Peppe. Vi skulle laga Tacos

David fixar biffen

Serious Peppe, mätt och belåten

Sen tittade Vännen förbi

Och Jenny

Martin och Felix

Hahaha

Dimma

Jag blev trött och full så jag gick och lade mig kort efter det här

Dagen efter var David sleepyhead och sov länge. Aw

Peppe kom in och var kärleksfull

Morgonmys!

Och så avslutar vi med David och en kopp kaffe

Väldigt trevlig kväll igår må jag säga. Jag kan också meddela att drinken med vaniljglass och mjölk var helt okej. Däremot var det godare om man hällde i lite socker. Yeah. Nu ska jag vila lite, laters!


Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaw, Felle :D

2010-04-11 @ 15:52:56
URL: http://malkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0