now this is boring

Jag vaknade imorse av att Peyman ringde och väckte mig, vilket inte alls var meningen. Jag tänkte att hmm, vad nu? Klockan är ju bara sju.. klockan var ju såklart inte sju, den var snarare sagt åtta prick. Med ett par snabba ryck var jag färdig att lämna huset på mindre än fem minuter. Ha! Det trodde ni då aldrig. Det trodde jag knappt själv. 

Det gick iallafall sjukt bra i skolan idag, vi har äntligen kommit fram till ett slut på kabarén och jag måste säga att det faktiskt blev väldigt fint. Känns oerhört skönt att äntligen ha fått en tydlig struktur på föreställningen, det är nu man kan börja skapa magi!

Dagens låt: (som vi även har med i vår kabaré. Den är så sjukt bra)



Nu ska jag städa mitt rum och sedan hoppa in i duschen. 
Ikväll är det fest! Laters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0