candles and early ginger bread

Visste ni att det finns pepparkakor med apelsinsmak? När jag var hos David nyligen så hade han just sådana pepparkakor hemma. Och vet ni? Dom var sjukt goda, ja; till och med mycket godare än vanliga pepparkakor! Är jag den sista på jordklotet ungefär som upptäckt detta?

Just nu känner jag att jag borde gå och lägga mig. Men ni vet hur det är: "jag ska bara kolla en grej till" osv. Har tänt ett par ljus här för att inte känna mig allt för dyster i höstmörkret. Jag formade till och med ett av ljusen till en liten kanna, så nu går det att hälla stearinet smidigt och enkelt. Ifall jag nu känner att jag skulle behöva göra det.



Imorgon är det sista dagen i skolan och sedan har jag lov. Jag känner att det är väldigt välbehövt just nu, haha. Som vi har repat och repat, väldigt roligt men också ganska så utmattande.

På lördag firar min kära vän Josefine sin 18årsdag så då blir det säkerligen fest!
Jag hoppas faktiskt på lite fest imorgon också. Vi får se.

somehow, why? but somehow
someone heard, why? someone
something happened, why? something's happening
somebody told me, why? somebody's answering

:*


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken mysig bild!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-10-27 @ 16:54:03
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0