jag andas, jag lever.

Hello people! Nu har jag precis sprungit från busshållsplatsen i regnet och känt mig allmänt handikappad då jag ändast vågat använda min ena arm, haha! Vaccinationen gick bra! Alltid var frid och fröjd påvägen dit, jag hann inte riktigt reflektera över att jag faktiskt skulle ta en spruta eftersom att jag och Peppe var så glada över att vi hittade dit överhuvudtaget. Så när jag väl sätter mig där på stolen och ser sprutan får jag spontant panik och blir tvungen att lugna mig ett tag haha.

Muffin: Peppe, muta mig så att jag gör det!
Peppe: Ehh ja okej.. jag bjuder på kebab efteråt.
Muffin: Nja, eller cigg? Det är till och med billigare.
Peppe: Okejdå, cigg. Du får cigg om du gör det!
Muffin: Okej.. vi springer på tre! Ett, tvåå...
Peppe: INGRID!!!!
Muffin: Ja okejokej jag ska..

Meddans jag satt och var en coward slog Peppe en pling till David, vilket på något sätt triggade mig att bara göra det. Jag sa "stanna här" och gick över till stolen, satte mig ner - "Okej, nuså. Gör det kvickt!" and then I did it.

Det kändes verkligen ingenting, haha. Och jag fick mina cigg. So it's all good!
Börjar känna armen domna lite nu..

Nu ska jag käka, laters!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hellu! :)

Allt bra idag? :D

2009-11-11 @ 16:05:58
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0