jag har så jävla tråkigt..

.. så jag gör en lista! Ta den inte allt för seriöst.


KÄRLEK:

Är du kär just nu? - Jag måste bära ner tvätten alltså.
Har du någon kille just nu? - Nej.
Har du dumpat någon? - Ja, en och en halv vecka tog det.
Har någon dumpat dej? - Ja, i femman. Det var ganska ice cold, om man säger så.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej.
Vem kysste du senast? - HAHAHAHA!
Vem kramade du senast? - Förmodligen dina högklackade gladiatorpumps.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Threesome, hallå?

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - Ja, förutom att jag är lat.
Har du bra betyg? - Ja det har jag.
Har du fått göra om ett prov någongång? - Omprov på omprov på omprov, slå det! 
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jadå.
Sköter du dej i skolan? - Inte en månad innan studenten, NEJ!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja, och jag satte det nästan i halsen under en danslektion.
Haft mobilen på lektionstid? - Vad är skolbänkarna till för?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Jag är skillad och diskret, hallå.

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - 3 stycken + 2 darling vovvar.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Nej.
Trivs hemma? - Helt okej, det var värre när jag var under 18.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Rymma är att ta i.
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja, men inte så brutalt som det låter.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Listan är lång.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Det är alldeles kolsvart utanför mitt fönster.

VÄNNER:

Du har vänner? - Ja.
Du brukar vara med? - Vi brukar dricka vin.
Vem/vilka var du med sist? - Äre fest eller?
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - [sarcasm] Sålänge jag slipper gå bredvid dom på stan [/sarcasm]
Är det okej att ha killkompisar? - Klart det är.
Har du pussat någon av dina kompisar? - Finns det någon jag inte har pussat?
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Dummaste frågan hittills.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej.

FJORTIS:

Du sminkar dig varje dag? -  Nej.
Putar med läpparna på kort? - Haha, nej.
Tar kort på dina bröst? - Det skulle du allt vilja.
Använder foundation på läpparna? - Helosan, hallå?
Super dej packad varje helg? - Inte packad med nådigt träffad i nöten!
Du har kysst en tjej? - Taste of sweet cherry chapstick.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Mitt hår ser ut som en golvmopp, alternativt en sträv matta.
Ditt hår e knallblont? - Nej.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Skit i det för nu är det fest.
När drack du alkohol senast? - Igår.
Vem bjöd dej på alkohol? - Dane!
Vad var det för sorts alkohol? - Vitt vin.
Brukar du dricka alkohol? - Nu ska vi inte vara blyga.
Har du druckit öl? - Det är min sista utväg.
Tycker du om öl? - Se ovan.
Har du varit full? - Vad gjorde du själv igårkväll?

KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? - Nej det tycvker jag inte.
Vill du bli kriminell? - Haha?
Varför gör du sånt här? - Haha?
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Det är inte okej att orsaka skada för andra.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Då tar man ju en cykel, hallå.
Har du suttit i fängelset? - Nej.
Vill du hamna i fängelset? - Det här är en idiotisk lista.

DÅLIGA TIDER:

Varit på dåligt humör den senaste tiden? - Väldigt upp och ner.
När grät du senast? - Det har regnat mycket i veckan.
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - På sätt och vis.
Du har slagit ner någon? - Nej usch.
Du har skadat någon med flit? - Ingen annan än mig själv.
Har du någon gång velat döda någon? - Eventuellt den där spindeln på min vägg.
Vem bråkade du senast med? - Min väckarklocka.
Du har blivit våldtagen? - Nej.

ÖVRIGT:

Motto? - Jag kommer inte på något fyndigt.
Film? - Sagan om Ringen: orgasm + great movie, två flugor i en smäll.
Musikgenre? - PASS THIS ON
Lyssnade senast på? - Summer jam FTW.
Var det här kul? - Det är inte mycket som känns kul just nu, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0