Ledig dag

Just nu sitter jag här och avnjuter varenda sekund av min lediga dag, det är nämligen så att vi flyttar in på teatern idag och våra projektledare jobbar förmodligen för fullt med all rekvisita och scenen just nu. Ska bli spännande att se allting imorgon! Det blir en helt annan känsla när man får se allting konkret och pröva all kostym osv.

Utanför fönstret pågår det en snöstorm som precis har börjat lugna sig. Vägarna och hustopparna är täckta av snö och vinden blåser. Av någon konstig anledning tycker jag att det är ganska mysigt, trots att jag egentligen bara vill att solen ska titta fram och blommorna ska börja blomma - det finns ingenting som en sommar i Helsingborg.

Random bild på mina fuzzy friends, the princess to the right. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0