Bye Bye Alma.

Idag är det sista gången jag får göra min huvudroll och det känns riktigt tråkigt, men framför allt konstigt, som att det inte riktigt sjunkit in ännu. Som tur är har jag lite folk som kommer och tittar så det ska ändå bli roligt.

Igår var kalas: kvällsföreställningen gick väldigt bra! Humöret och peppen var på topp hos alla, trots att vi hade haft en föreställning tidigare under dagen. Jag lyckades kämpa mig igenom allt trots förkylning, haha, jag hoppas att det inte lät allt för jävligt. Tack till Alice, Sara och Louise som kom och tittade, ni anar inte hur mycket det gjorde. =) Nu ska jag börja ladda för i eftermiddag.

On and o-o-on, out wo-o-ooorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0