arg, riktigt arg.

Min förbannade skola, nu har dom gjort det igen.

På fredag tar alla mina bästa vänner studenten, och vad ska jag göra? Jo, jag har genrep till klockan 20.00 på kvällen. Det känns sjukt gött att behöva missa sina närmsta vänners studenter bara för att vara med på ett jävla genrep i ett jävla nummer.

Som grädde på moset så ska vi riva hela teatern på söndag efter sista föreställning, och dom vill ha kvar oss där till klockan 23.00 på kvällen, vilket innebär att jag kommer att vara hemma ungefär vid 00.00. Kul när man ska ta studenten nästa dag? Skitkul, verkligen jätteroligt. Jag älskar att dom gör allt för att plåga oss in i det sista.

Jag tänker fan inte städa någon jävla teater till klockan 23.00,
och jag tänker fan inte missa mina vänners studenter. Tack hej.

Phew, det där behövdes. Jag vill mindre gärna slå sönder min vägg.

Laters.

Kommentarer
Postat av: Jebus

aww, pookie! :*

-kastar kärlek på-

2009-06-08 @ 17:38:45
URL: http://jebus.se
Postat av: Anonym

Äh, vafan ska dom göra om du skiter i det? :D Du slutar ju ändå nu :*

2009-06-08 @ 18:07:24
Postat av: Tobias

precis, the sims 1 slår allt ;D

2009-06-08 @ 19:45:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0