on the outside.

Igår åkte jag och Josefine till stranden i Rydebäck, och vi bestämde oss sedan när vi satt på bussen dit att vi skulle grilla där senare på kvällen. Så vi samlade ihop lite folk och det blev faktiskt väldigt mysigt. Och jag gillar nattdopp. Jag gillar däremot inte att Bussjenny säger fel tider, och inte kan lägga till att bussen som går 00:35 ENDAST går natten mot lördag. Det hade varit bra. Tycker jag. Dock var det skönt att vara ute hela dagen.

Så nu sitter jag här, bränd som en kräfta (fast jag är ganska brun också) och funderar på vart jag ska ta vägen idag. Jag får nog gå en runda, eller ta cykeln och bege mig ner till stranden och försöka njuta av min ensamhet där, haha. Det börjar bli dags att packa också, och imorgon ska vi handla massvis med nudlar, för vem vågar äta i London? Jag hoppas innerligt på att en vattenkokare ska finnas till hands.

Nu ska jag försöka reda ut mitt hår, on and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0