london part 2 - the harry potter part <3

Da-da-da-duum. Här är då våra bilder från galapremiären av Harry Potter HBP.


Alred Enoch som spelar Dean Thomas - verkade väldigt trevlig och tog sig lång tid till sina fans.



Evanna Lynch som spelar Luna Lovegood var sjukt söt.



Kass bild på Tom Felton aka Draco Malfoy, men wtf. Han var för övrigt där med sin flickvän Jade Olivia.



Kick-ass Alan Rickman som spelar Professor Snape.



Blev ganska nöjd med den här bilden av Rupert Grint (Ron Weasley).



Halvkass bild på Helena Bonham Carter - Bellatrix Lestrange. Hon var lätt snyggast av alla. Min kamera hade dött då men jag stod faktiskt riktigt nära henne ett tag, and she was gorgeous.



Aw, tvillingarna! Oliver och James Phelps.



Matthew David Lewis - Neville Longbottom, som jag faktiskt lyckades få en autograf av.



Personen jag mest ville se - Emma Watson (Hermione Granger). Ni anar inte hur smal hon var i verkligheten, haha. Hade inte våra kameror dött så hade jag förmodligen fått grymma bilder, men den här får duga för i år, ahahh. 



Sist men verkligen inte minst (såvida vi inte snackar meter över havsytan) Daniel Radcliffe - Harry Potter. Kaos kan jag ju tala om.



Mer Daniel Radcliffe.



Haha, fråga mig inte.


Det var det. =) Vilka hänger på nästa år? Haha. Laters!

Kommentarer
Postat av: Anonym

This look... awesome! o_o droooolll

Emma ser skinny ut men ändå fab har du sett lettermans intervju med henne? När hon kommenterar the underwear ;)))

2009-07-27 @ 23:06:04
Postat av: Anonym

Btw it´s Anna ;)

2009-07-27 @ 23:06:43
Postat av: Sofia

du, ränka på att jag e me nästa år.helt klart, woldn´t miss it for the world. :)<3

2009-08-06 @ 00:32:15
URL: http://snoffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0