one cider please!

Mina fingrar luktar räkor, jag åt mest av alla. Det syntes ganska tydligt, det fungerade inte att skrapa av tallriken för högen blev lika stor lika snabbt igen. Mums! Nu ska jag bara köpa några av mina favoritnaturgodisar sen kan jag sova gott inatt, ska till skolan imorgon också. På en söndag?! Jepp, kakor på en söndag.

Igår drack jag för första gången på över en månad, det ni. Jocke köpte en cider till mig på Hampan, jag gillar dom, dom smakar lite som en blandning av piggelin och päron. Konstigt nog saknar jag inte fylla över huvudtaget, nu när jag tänker på det. Det var jobbigt i början men nu känns det mest skönt att vara nykter, och så är det ganska så komiskt att iaktta berusade människor och vänner, haha. Muffin kanske börjar bli nykterist? Det är typ som "vet ni att det kommer att snöa på Julafton?", men man vet ju aldrig! 

 
From Jebus to Pookie

Du kommer säkert bli jättejättejätteirriterad på mig nu,
men jag råkade klicka ner igen! Och jag har ingen meddelandehistorik..
tredje gången gillt, darling? *puppyeyes, then runs and hides in a corner* 

:*:*  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, its ok!

Jag fumlade bort din också, ehehe... ;)

2009-08-30 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0