Morning!

Det är grymt fint väder idag (också) hehu. Snart ska jag nog hoppa in i duschen och peela rubbet och sedan lägga mig ute på gräsmattan med mp3n och solkrämen till sällskap. Man får ju passa på. =)

Mamma åkte precis iväg tillsammans med våra två gäster till stan för att köpa bland annat hårfärg, jag ska nämligen lägga in blonda slingor i håret idag. ^_^ Ska bli riktigt nice. Frågan är om jag kanske ska slinga mitt löshår också, kommer nog att se ganska så dumt ut annars, för jag tror inte att jag kommer att kunna hålla mig ifrån att använde det, trots att jag försöker och är på god väg!

On and on.

Kommentarer
Postat av: L I S A

Hej! Vad har du gjort idag då? :D

Ha en bra kväll iallafall..

Kram sötaste! ;)



SÅ COOLT ! :D

2009-04-06 @ 20:37:59
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0