POOR SARAH

Kom på att jag inte berättat om detta ännu, hur kan man glömma?

Förra veckan när vi skulle ta tåget hem från skolan
så hamnade vi mitt emot en snubbe som hade en
liten bur med två råttor i. Sarah som är allvarligt livrädd
för råttor fick givetvis panik, vi andra bara skrattade.
Ni tror inte att snubben plockar upp de jävlans råttorna ur buren,
håller fram en av dem och säger "Men titta, han är inte farlig! Titta så söt han är."
För ett tag trodde jag att Sarah skulle få antingen hjärtattack
eller pressa sig igenom tågstolen,

hahahaha. <3 Poor Sarah.

Nu ska jag ha ensemble. puss.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha undrar om hon skulle vara skraj för mina chihuahuor också, de är ju i typ råttstorlek ;) lol

2008-03-12 @ 20:51:31
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0