FRIDAY

igårkväll hade vi körkonsert i st hans kyrka. relativt pinsamt eftersom att låtarna inte satt över huvudtaget, men tapper som våra klasser är tog vi oss igenom det galant. faktiskt. efteråt blev vi medsläpade till en fritidsgård för att rejva. interesting, fast grymt gött. efteråt åkte jag hem till carro för att sova där (ens far har ju ingen bensin att hämta en med). vi gjorde te, satt vid datorn och somnade in till sagan om ringen.

morgonen därpå:

jag: vad är klockan? (alarmet ringde)
carro: öh.. fem i sju
jag: okej (snark)
jag: (lite senare) vad är klockan nudå?
carro: öh.. ehm.. halv åtta
jag: eh.. oj.. shit. vi kanske ska gå upp?
carro: ja... vi gör det.

XD vi hann faktiskt i tid. idag är jag allmänt skabb
och har inte tvättat håret på tre dagar, underbart.
lustigt är att mulon påstod att jag luktade gott, haha. där ser man.


image81Ikväll ska vi fira alice så det ryker om det. jag ser verkligen fram emot vin, cigg och trevligt sällskap. samt våra filosofier om karma osv på balkongen, haha. <3

on and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0