What the.

Nu hände det som jag inte trodde skulle hända, men jag är glad att det hände.
Jag har ju trots allt saknat dig, som fan. Men det är ju fortfarande hyffsat "förbjudet",
trots att vi båda är överrens om att det inte är något sånt. Hurfan ska man bete sig?
Försöka undvika dig så mycket som möjligt and be the good one?
"Ööh, det var inte jag som sa hej, det var hon." Men det är ju samtidigt fel att tänka så
om man skaha någon vettig vänskap. Jag vet inte.

Kalle har för övrigt upptäckt att hans kamera är borta och sanningen är uttalad.
Han blev givetvis förbannad, tog mina födelsedagspengar och min mobil. Kul.
Nu är jag förbannad och mår sämre än någonsin. Jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0