Danmark, inte så övertygande.

Av någon konstig anledning hängde jag, Louise och Nathalie på Alice och hennes crew till Danmark. "Öh, vi ska typ över och supa." var tanken, och eftersom jag inte träffat Alice på hur länge som helst tänkte jag alright. Efter att ha yrat runt på Helsingörs täta gator i sådär en timme kom vi äntligen fram till en bar. Ganska liten, intim och med gammaldags inredning. Jukeboxen spelade Elvis Presley och gamla gubbar satt i baren. Jag kände mig ytters felplacerad och i behov av en drink. Jag lyckades faktiskt skrapa ihop till en shot karamelvodka, väldigt gott. Dyrt som satan dock, 25 danska. Men äsch, jag hade väntat länge på att dom skulle komma till använding, so it's all good.

Louise hotade mig hela kvällen med att hon skulle färga sitt hår turkost.
"Alltså, jag vill bara inte, det SKA hända!"
"Då kommer jag sluta umgås med dig."
"Meeh, varför det?"
"För att jag troligtvis kommer bli störtkär i dig och våldta dig mitt i natten!"
"Men det låter bra.. du är rosa, jag är turkos. Fatta vad snygga vi blir ihop, och jag måste ju ge igen!"



Ja, egentligen... vi hade blivit så jävla snygga ihop! ;D

Igår satt jag mitt i natten och räknade matte. Jag vet seriöst inte vad som for i mig, det kändes bara roligt. Jag är liksom inte så van vid att kunna lösa nästan varenda uppgift jag stöter på i boken, men nu börjar det gå vägen. Jag kanske börjar bli smart på matte? Haha, det hade varit nånting. Jag fick till och med nästan VG (känns bättre att säga så än att säga G+..) på senaste provet, jämnfört med det vanliga IG eller G-. Det ni! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0