If I'm wise, I will walk away, and gladly..


But sadly I'm not wise, it's hard to talk away
The memories that you prize.

<3<3<3<3

Skolan is driving me nuts, och jag tror att jag måste chilla lite. Jag tjoar och skuttar runder som en apa och när jag sitter på tåget är jag helt slut och åker nästan vidare till Ängelholm, haha. Men det är ju så roligt så roligt... speciellt nu när vi jobbar på vår krogshow. Jag Mulon och Carro som gör Inte Mod ska förmodligen vara råglammiga och jag ska få ha en rosa-glittrig passande klänning. XD Fan vad roligt det kommer att bli, dock väldigt krävande. Jag kan likagärna bosätta mig i skolan nästa vecka. 

När jag kom hem låg Harry Potter och Dödsrelikerna på bordet. ^.^ Hemskt praktiskt eftersom att jag ska skriva recension på den till svenskan. <3 Ikväll blir det mycket läsning!

Idag delade jag med mig av en hemlighet, som jag burit på i ungefär ett och ett halvt år. Carro var damen som fick äran. Haha, bästa reaktionen också. Hon blev helt tokig och började gapa och slita sig i hår och ansikte och skrika "VAAA?!?! HUR I HELVETE?!??! HAHAHAHHAHA!" Haha, helt underbar. Men det känns bra, nu har man någon att prata med om det iallafall.

I måndags var jag på The Tivoli och tittade på bland annat Olivers och Martin och Koffes band, fett bra. Dock var jag helt öm i hela kroppen efter att Robban dragit in mig i moshpiten, jävla Robban. <3 Snyggeandy tog lite bilder, bland annat denna på Markus, Robban, Maria och mig, haha. Och Guths hår givetvis.



På fredag blir det ferra ferra ferra som fan! Lovely, trots att mina planer verkar gå lite i kras redan.. men aja, man ska inte misströsta! Det blir säkert kanon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0