Mhmm.

VADA, i vatten: en grälsjuk person irriterar dig.

VÅT, vara eller bli: du håller på att bli förälskad. (men hallå, klart man blir våt om man vadar i vatten? -.-)

MÅNE, se: lycklig kärlek. Det spelar ingen roll vilken form månen har i drömmen, men nymåne anses dock som särskilt lyckosamt.

FRYSA: En naturlig förklaring kan vara att du sparkat av dig. Men det kan också vara en inre rysning som kan tyda på dåligt samvete. I en gammal drömbok står det kort och gott: Du ljuger!

MAN: Om en kvinna drömmer att hon talar med eller bli uppvaktad av en ung man, betyder det tur i kärlek och löfte om framtida lycka. En dröm om en mycket gammal man brukar sia om arv.

Sen drömde jag att en person jag tycker om fick reda på det, och det är ju fan katastrof. Hade det varit verklighet hade jag nog gått och dränkt mig. Herregud, puh.

Idag ska jag handla dom sista julklapparna och Kalle ska köpa gran, hejdooo.


Kommentarer
Postat av: Jebus

Erkänn det va magnus betnér?

2007-12-21 @ 17:21:52
URL: http://jebus.blogg.se
Postat av: Muffin

Nej, det var ett gäng snuskiga random snubbar. :(

2007-12-23 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0