Kämpa emot.

Kämpa emot. Kämpa emot. Kämpa emot för fan. Det går, nu ska vi inte vara patetiska.

Jag firade lussevaka tillsammans med Louise hemma hos mig. Glögg, pepparkakor, tända ljus och vin. Precis som det ska vara. Sent vid tre-fyra tiden lämnade hon mig för Sara och jag satt kvar i min ensamhet. Med en timmes sömn var det sedan dags att stiga upp och bege sig till skolan för nått jävla gemensamt lussefirande. Det var dock mysigt, lucialåtar ger mig sån nostalgi. När jag sedan kom hem stupade jag direkt klockan sju och sov i 12 fucking timmar! On and on, pigg igen.

Jag börjar känna julhetsen nu, shit. Har inte ens börjat köpa juklappar ännu. Det är så jobbigt med det där, och det värsta är ju om någon kommer fram och säger "Åh, ska vi köpa juklappar till varandra? Klart vi ska!" så kanske man egentligen inte vill göra det. Jag menar, man köper ju julklappar till folk för att man tycker om dom. Eller det är så det är menat att det ska vara iallafall, men det har ju blivit till nån jävla sorts tvång. Sen om man nu råkar byta juklapp med någon så finns det dom som blir tjuriga om deras juklapp var dyrare än min. Jag menar, jag har familj + ganska många vänner att köpa till, 100-300 till varje täcker två jävla studiebidrag. Faneeeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0