moodswings

Jag hatar mens, jag verkligen hatar hatar mens.

1. Man känner sig som en ko, en fet överviktig ko.
2. Socker och matsuget tar över och får en att tänka "men det är okej idag Muffin, du kan ju inte rå för det".
3. Finnar. Så fort en börjat ge upp så poppar det upp en ny, vanligtvis också mycket större än den förra. Det lilla självförtroende man lyckats bygga upp ryker snabbare än vad jag hade gjort ut genom fönstret om Kalle hade hittat min blogg, och alla dessa ljuva tankar: "hmm, jag ser väl inte så dålig ut trots allt?" klingar inte lika vackert i öronen längre.
4. Err.. yeah. The obvious thing.
5. Folk blir trötta på ens bitska humör, vilket resulterar i att man själv blir bitskare och bitskare tills man blir helt deprimerad och går och tröstar sig med choklad och cola.

Sen är vi tillbaka på punkt 1: en fet jävla överviktig ko, och så går det runt så.
Jag från min bästa sida.

Nu ska jag snart klumpa iväg till Konsum och köpa lite naturgodis.
För det är ju lugnt liksom, jag kan ju inte rå för det.

Laters!


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHA ÄLSKAR ATT DU SNACKAR OM EN SÅDAN FEMININ OCH TABUBELAGGD SAK! <3

2009-09-06 @ 22:15:09
URL: http://louiisess.blogg.se/
Postat av: Muffin

Haha, skönt att någon uppskattar min dåliga humor och faktumet att jag hänger ut mitt äckliga jag på internet XD

2009-09-06 @ 22:45:27
URL: http://crapmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0